نمایش دادن همه 3 نتیجه

خرید کتونی لویی ویتون که جزو بهترین ها، محبوب ترین ها و شیک ترین کتونی هاست که جزو برند های لوکس هم به حساب می آید و با کتونی های این برند می توان استایلی خاص و منحصر به فردی را داشت.

خرید متونی لویی ویتون و معرفی آن

استفاده از کفش یکی از نیاز های لاینفک زندگی ما انسان هاست پس یکی از کار هایی که مهارت داشتن در آن لازم است، انتخاب و خرید کفش مناسب است.با انتخاب درست در خرید کتونی می توانیم در کنار راحت بودن، استایلی شیک و جذاب هم داشته باشیم.

همچنین مهم است که بدانید استفاده از یک کفش با کیفیت باعث می شود که به سلامت ستون فقرات، زانو و قلب خود بیشتر کمک کنید.

اگر به دنبال خرید کتونی لویی ویتون هستید در ادامه ی مطالب این مقاله با کتونی چک همراه باشید تا علاوه بر توضیحاتی در مورد تاریخچه این برند، از ویژگی ها و تنوع کتونی های لویی ویتون اطلاع پیدا کنید.

برند لویی ویتون

برند لویی ویتون (Louis Vuitton) با نام اختصاری LV  دومین برند لوکس قدیمی در جهان است که در سال 1854 توسط شخصی به نام لویی ویتون در فرانسه تأسیس شد. و جالب است که بدانید بنیان گذار این برند جزو خانواده های ثروتمند نبود.

 

در ابتدای تأسیس این برند، شرکت لویی ویتون تا 17 سال فقط به تولید و فروش چمدان‌ هایی که چرمی بودند پرداخته بود.

بعد از آن به مرور به تولید کیف های کوچک تر هم روی آوردند.

و در حال حاضر شرکت لویی ویتون علاوه بر کیف و چمدان به تولید محصولات لوکس دیگری هم مشغول است که شامل ساعت، عینک های آفتابی، جواهرات، پوشاک، کفش و… می باشند.

برند لویی ویتون از مشهورترین و پر افتخار ترین برند های لوکس است که می توان گفت جزو 10 برند اول معروف و شناخته شده در سراسر جهان هم می باشد. از پرچمداران صنعت مد به شمار می رود.شرکت لویی ویتون از سال 2006 تا سال 2012 به طور متوالی در زمینه کالا های لوکس به عنوان با ارزش ترین نام تجاری در دنیا شناخته شده است.

در مجموع همیشه برای شرکت لویی ویتون مهم بوده و هست که از بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات برند خود استفاده کند تا با کیفیت ترین و لوکس ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین، کتونی های لویی ویتون دارای طرح های خاص و جذابی هستند که بسیار مورد توجه مشتریان خود در تمام دنیا قرار گرفته اند و  تصمیم به خرید کتونی لویی ویتون می کنند.

لوگوی لویی ویتون

در ابتدا مونوگرام معروف LV در طرح های اولیه برند لویی ویتون وجود نداشت و نشانه محصولات تولیدی لویی ویتون فقط استفاده از تریانون (Trianon) در محصولات بود که می توان گفت تریانون یک برزنت خاکستری بادوام است.

در سال 1896 لوگو لویی ویتون به شکل ترکیب دو حروف LV طراحی و بر روی تمام کالا های این برند ثبت شد و بعد از آن هم فقط نماد گل های چهار برگ به پس زمینه آن اضافه شده است.

لوگوی برند لویی ویتون با تمام سادگی اش، زیبا و جذاب به نظر می رسد و حسی جسورانه ای را به مشتریانش در حین استفاده از محصولات این برند را می دهد و افراد بسیاری علاقه مند به خرید کتونی لویی ویتون و دیگر محصولات این برند هستند.

همان طور که متوجه شده اید لوگو برند لویی ویتون نمایانگر نام موسس این شرکت است که نشان دهنده زیبایی و ظرافت بوده و همچنین گل چهار برگی که کنار نماد LV به چشم می آید نیز نشان از حفاظت و زیبایی است.

ویژگی های کتونی لویی ویتون

از ویژگی های کتونی لویی ویتون می توان به این موضوع اشاره کرد که شرکت لویی ویتون در ساخت و تولید این محصول و دیگر محصولاتش از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کرده و به کیفیت محصولات بسیار توجه می کنند و همین مسئله باعث ارزشمندی و محبوبیت این برند شده است.کتونی های لویی ویتون به گونه ای طراحی و تولید می شوند که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند و میزان راحتی این کتونی ها نیز بسیار عالی است.

همچنین وجود رنگ بندی و مدل های متنوع در کتونی های لویی ویتون و طراحی های خاص و منحصر به فردش از ویژگی های این برند لوکس به شمار می رود.

خرید کتونی لویی ویتون از بهترین انتخاب هاست زیرا تنوع و طراحی به خصوص آن باعث می شود که بتوانید استایلی شیک و به روز داشته باشید.

خرید کتونی لویی ویتون

خرید کتونی لویی ویتون

تنوع در مدل های کتونی لویی ویتون

استفاده از کفش هایی خاص و زیبا برای تکمیل کردن تیپ و استایل خود در دنیای مد و لباس کاربرد ویژه ای دارد.ما از کتونی ها در زمان های مختلفی چون پیاده روی، ورزش، کوهنوردی، طبیعت گردی، دیدار های دوستانه، مهمانی ها و… می توانیم استفاده کنیم.در کتونی های لویی ویتون تنوع زیادی وجود دارد و هر مدل برای استایل به خصوصی کاربرد دارد. پس ابتدا لازم است استایل مورد علاقه خود را بشناسید تا بتوانید کفش مناسب استایل خود را انتخاب و خریداری کنید.

یکی از محبوب ترین مدل های کتونی، کتونی ورزشی لویی ویتون است که اگر به دنبال استایلی اسپرت هستید گزینه خوبی است. این مدل کتونی لویی ویتون بسیار راحت بوده و در رشته های ورزشی به کار می روند، اما در مکان های مختلف دیگری نیز می توان از آن ها استفاده کرد زیرا راحتی و نرم بودن آن ها باعث می شود که هر فردی دوست داشته باشد برای زندگی روزمره خود از آن ها استفاده کند.

کتونی های ونس لویی ویتون به راحتی با تمام مدل لباس ها ست می شود و می‌ تواند ظاهری ساده اما جذاب به شما بدهد.

کتونی های ساق بلند لویی ویتون نیز مدل دیگری از کتونی های این برند است که افراد خاصی علاقه مند به استفاده از این مدل کفش ها هستند.

از دیگر مدل های زنانه و مردانه کتونی لویی ویتون می‌ توان به کتونی کش بافت، کتونی کلاسیک، کتونی اسپرت و… اشاره کرد.

پس فقط  لازم است که بدانید برای خرید کتونی لویی ویتون به چه تیپ و استایلی علاقه مند هستید زیرا در با کیفیت بودن و تنوع کتونی های لویی ویتون شکی نیست.